Regulamin sklepu


Regulamin sklepu internetowego Ubrankoo.pl

Obowiązuje od dnia: 8.05.2025

§1 Postanowienia ogólne

  1. Sklep internetowy dostępny pod adresem www.ubrankoo.pl prowadzony jest przez firmę PRO BAUM Przemysław Szelenbaum z siedzibą przy ul. Drwęckiej 18 lok. U3, 04-393 Warszawa, NIP: 5222645504.
  2. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego, w tym składania zamówień, realizacji dostaw, płatności, prawa do odstąpienia od umowy oraz trybu postępowania reklamacyjnego.
  3. Kontakt ze sklepem możliwy jest pod adresem e-mail: butik@ubrankoo.pl.

§2 Składanie zamówień

  1. Zamówienia można składać za pośrednictwem strony internetowej www.ubrankoo.pl przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
  2. Warunkiem realizacji zamówienia jest poprawne wypełnienie formularza zamówienia oraz akceptacja niniejszego Regulaminu.
  3. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia do realizacji poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres podany przez Klienta.
  4. Klient może złożyć zamówienie z dostawą lub wybrać odbiór osobisty pod adresem: ul. Drwęcka 18 lok. U3, 04-393 Warszawa.

§3 Ceny i płatności

  1. Wszystkie ceny podawane w sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i wyrażone są w złotych polskich (PLN).
  2. Za złożone zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Kupującego:
    • Zwykłym przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy (nr konta bankowego: 89 1240 1095 1111 0011 2264 3221)
    • Za pomocą karty płatniczej:
      • Visa
      • Visa Electron
      • MasterCard
      • MasterCard Electronic
      • Maestro
    • Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest: 
      • Autopay S.A.
    • Za pobraniem, tj. kartą lub gotówką w momencie dostarczenia towaru do Kupującego.
    • Kartą lub gotówką w momencie odbioru osobistego towaru.
  3. W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry, za zamówienie należy zapłacić w terminie 7 Dni roboczych od złożenia zamówienia.
  4. Sprzedawca informuje, że w przypadku niektórych metod płatności, ze względu na ich specyfikę, opłacenie zamówienia tą metodą jest możliwe wyłącznie bezpośrednio po złożeniu zamówienia.
  5. Kupujący dokonując zakupów w Sklepie akceptuje stosowanie faktur elektronicznych przez Sprzedawcę. Kupujący ma prawo wycofać swoją akceptację.

§4 Dostawa

  1. Sklep realizuje dostawy za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost lub do paczkomatów InPost.
  2. Koszt dostawy jest wskazywany w trakcie składania zamówienia i zależy od wybranej metody dostawy.
  3. Czas realizacji zamówienia wynosi zwykle od 1 do 5 dni roboczych, licząc od dnia zaksięgowania płatności.
  4. Klient ma możliwość odbioru osobistego zamówienia w punkcie stacjonarnym sklepu: ul. Drwęcka 18 lok. U3, 04-393 Warszawa po wcześniejszym potwierdzeniu, że zamówienie jest gotowe do odbioru, klient o możliwości odbioru zamówienia informowany jest wiadomością wysłaną na adres e-mail podany podczas składania zamówienia.

§5 Odstąpienie od umowy

  1. Klient będący Konsumentem ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni bez podania przyczyny.
  2. Termin na odstąpienie od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy.
  3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji, przesyłając jednoznaczne oświadczenie na adres e-mail: butik@ubrankoo.pl.
  4. Zwrotu towaru należy dokonać niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia przesłania oświadczenia o odstąpieniu, na adres:
    Ubrankoo, ul. Drwęcka 18 lok. U3, 04-393 Warszawa.
  5. Do paczki ze zwracanymi produktami należy dołączyć wypełniony i podpisany formularz zwrotu
  6. Koszt zwrotu towaru ponosi Klient, nie przyjmujemy paczek za pobraniem.

§6 Reklamacje

  1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta za wady fizyczne lub prawne sprzedanego towaru zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego.
  2. Reklamacje można składać pisemnie na adres siedziby lub e-mailowo na: butik@ubrankoo.pl.
  3. W zgłoszeniu reklamacyjnym należy podać imię i nazwisko Klienta, numer zamówienia, opis wady oraz preferowany sposób rozpatrzenia reklamacji.
  4. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od jej otrzymania.

§7 Dane osobowe

  1. Administratorem danych osobowych Klienta jest PRO BAUM Przemysław Szelenbaum.
  2. Dane osobowe Klienta są przetwarzane przede wszystkim w celu realizacji umowy, zgodnie z przepisami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO). Szczegółowe zasady przetwarzania danych przez Sprzedawcę zostały opisane w Polityce prywatności dostępnej na stronie Sklepu.

§8 Postanowienia końcowe

  1. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia publikacji na stronie internetowej Sklepu.
  2. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz Kodeksu cywilnego.
  3. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu, o czym Klienci zostaną poinformowani poprzez publikację nowej wersji na stronie www.ubrankoo.pl.

Załącznik nr 1 do Regulaminu

Formularz zwrotu towaru

👉 Pobierz formularz zwrotu towaru